Akik föliratkoztak♥

2012. július 23., hétfő

32. rész

Este nagyon későn értünk haza. Mindenki hulla fáradt. Liam a karjaiban vitte be az alvó Bogit. Harry és Zayn egymást támogatva mentek be. Louis leparkolt a kocsival. Niall pedig rám támaszkodott és úgy ment be. Olyan aranyosak fáradtan. Mindenki átöltözött pizsibe és gyorsan kidőltek. Én nem tudtam aludni, mert nem voltam fáradt. Lementem a nappaliba, bekapcsoltam a tv-t. Behoztam egy pohár üdcsit, meg egy zacskó chipset. Csak ültem, és néztem a tévét. Jó volt egy kicsit lazítani. Hajnali fél háromkor kikapcsoltam a tévét és fölmentem. Út közbe találkoztam Harryvel, gondolom a mosdóból jött ki. Kedvesen mosolygott, én pedig visszamosolyogtam.
-Jó éjt!- mondtam.
-Jó éjt!- válaszolta. - Figyelj,- nézett vissza az ajtóból- jól nézel ki .
És már ment vissza aludni. Gyorsan belenéztem a tükörbe. Semmi különös. Ugyan úgy néztem ki, mint mindig. Már én is kicsit fáradt voltam. Belevetődtem az ágyamba, és úgy ahogy voltam elaludtam. Reggel normális időben keltem. Niall már ébren volt. Lent Wii-zett a nappaliban Zaynnel.
-Jó reggelt. Kik vannak még ébren?- kérdeztem.
-Csak mi, de ahogy láttam ez most még jó ideig így lesz. Nagyon mélyen aludtak amikor lejöttünk. - mondta Zayn.
Niall odajött hozzám és adott egy 'jó reggelt csókot' és ment vissza játszani. Kimentem a konyhába kajáért.
-Ti ettetek már?- kérdeztem.
-Persze. Jó étvágyat.- válaszolták.
Megfogtam egy tál müzlit és bementem a nappaliba. Levetettem magam a kanapéra és onnan néztem a játékot. Niall egyszer egyszer rám mosolygott, de már játszott is tovább. Nagyon vicces volt őket nézni. Ahogy telt az idő egyre többen csatlakoztak hozzánk. A végére már csak Harry aludt, mindenki más lent volt a nappaliban.
-Megyek fölkeltem az álomszuszékot.- keltem föl a kanapéról.
-Okéé. - mondták egyszerre. Föl se néztek a tv-ből, csak bambulva nézték.
Fölmentem, benyitottam Harryék szobájába. A szobában sötét volt, alig láttam valamit. Oda botorkáltam az ágyhoz és elkezdtem Harryt bökdösni.
-Harry! Harry! Reggel van. Föl kéne kelned.
-Még 5 perce-e-et. - nyögdécselte.
-Naa, a kedveméért.- kérleltem.
Harry fölült az ágyra, magához húzott és megölelt.
-Ez olyan jó reggelt ölelés? - kérdeztem.
-Nem, ez olyan jó hogy vagy ölelés.
-Ja, értem. Köszönöm.- mosolyogtam. - Mindenki lent van a nappaliban. Gyere te is.
-Okés. 10 perc és ott vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése