Akik föliratkoztak♥

2012. július 25., szerda

36. rész

Nem Bogi vette föl hanem Liam. Megbeszélltük a stratégiát és elindultunk Pk voltak a vizibombások, akik a teraszról támadják a másik csapatot, míg mi az áladozatokat szállítjuk nekik. Elindulltunk az első kertbe a többiekhez. Ott vártak minket.
-Sziasztok. Csak azt szeretnénk megkérdezni, hogy szeretitek a vizet? - ordítottam oda a fiúkhoz.
-Na ebből elég. - röhögött Harry és mind a hárman elkezdtek felénk futni. Gyorsan megfordultunk és elindultunk lefele a lépcsőn. A fiúk futottak utánunk. Megálltunk Niallel . Zayn, Harry és Louis is ezt tette, de tőlünk körübelül 3 méterre.
-Ugye tudjátok, hogy most csurom vizesek lesztek?- kérdezte Harry
-Szerintem ezt én is megkérdezhetném tőletek. - mondta nyugodtan.
A többiek értetlenül néztek .
-Liam, Bogi most!- ordítottam.
A 3 fiú kapott a nyakába egy nagy vödörnyi vizibombát. Olyan volt, mintha ruhástul beleugrottak volna a medencébe. Nagyon vicces volt.
-Na ki akar egy ölelést? - mondta Louis.
Niallal rögtön elkezdtünk futni előlük, de beértek minket. Engem Harry gyorsan elkapott és fölemelt. Ott hurcolt a karjába.
-Niall, itt a csajod. Ja, és mellékesen csurom vizes.
Niall odafutott hozzánk és kivett Harry kezéből. Mostmár ő cipelt a karjába.
-Most, nézd meg csurom víz lettél. - mondtam.
-Mindegy az. Mostmár ha ilyen vizesek vagyunk akkor használjuk is ki ezt a helyzetet. - mondta Niall.
-Ugye nem arra gondolsz hogy...?
-De, pont arra gondolok.
Elkezdtett a medence felé futni és ruhástul beleugrott. Csak az a bibi, hogy végig ott voltam a karjaiban, szóval én is ugrottam vele. Követett minket Bogi és Liam is aki kézen fogva ugrott bele a vízbe. Niall kiment a vízből és belelökdöste a maradék 3 embert is. Ott ültünk a medencébe ruhástul. Pihentünk és vicces történeteket meséltünk egymásról. A végén a hasunkat fogtuk a nevetéstől. Imádom a fiúkat, mindig jókedvűek. Mindig mindennek a jó oldalát látják. Jelenleg egy héttel tolódik a turnéjuk, és még ez sem a végleges állás. Kimásztunk a medencéből és arra döbbentünk, hogy fél 1 van. Bementünk, ettünk utána mindenki lepihent. A többiek elaludtak én lementem a nappaliba tévézni. Végre magyar csatornákat nézhettem. Bogi is lejött utánam, mert unatkozott. Lefeküdt a kanapéra és onnan nézte a tévét. Én befeküdtem a puffba. Elkezdtük nézni az így jártam anyátokkalt. Sokat nevettünk, végre egy kicsit pihenhettünk.
-Bogi?
-Igen?
-Elgondolkoztál azon, hogy holnap lessz a hetedik nap? Hogy holnap kell a fiúknak hazamenniük?
-Uramisten, tényleg!- csodálkozott. - Most mit csinálljunk?
-Szerintem hagyjuk őket aludni, és most csak tévézzünk.
-Okés...
Negyed óra múlva Zayn jött le a lépcsőn.
-Sziasztok... Most hívott Zoé, és azt mondta, hogy....
(Bocsi a végéért...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése