Akik föliratkoztak♥

2012. július 28., szombat

43. rész

Halkan elindultam a konyha felé. Hirtelen zajt halottam ezért berohantam a kamrába ami a konyhából nyílik. Láttam, hogy Liam nyúlna már hozzá a kürthöz. Gyorsan kapcsoltam és elordítottam magam, hogy :'Liam látlak!!'. Elküldtem a többi kiesetthez. Fölkaptam 2 zacskó chipset meg 1 zacskó gumicukrot. Azért a biztonság esetére egy üveg colát is magammal vittem nehogy azt kezdje mondani, hogy szomjas. Visszarohantam Niallhez és lepakoltam a kajákat. Halkan ki is bontotta és lekezdte ropogtatni a chipset.
-Nem tudnál halkabban enni?
-Bocs, hogy élek. Amugy mi volt az az ordítás?
-Ja, semmi. Csak kiejettem Liamot.
-Ja, az jóó. Ki van még bent?- mosolygott.
-Nemtudom. Jó kérdés. Mit csináljunk?
-Ittvan nálad a zseblámpa?
-Igen, miért?
-Körbenézhetünk lennt a pincében.
-MI? Neem. Túl félelmetes.
-Nyugii, nem lesz semmi baj.
-De én akkor is félek.
-Semmi baj. Én itt vagyok.- mosolygott. Legalábbis a félhomályban annyit láttam.
-Jó.. De akkor nyerni kéne előbb. És majd akkor utána ketten lejövünk, amíg a többiek el lesznek.
-Jó, akkor menjünk.
Fölálltunk és elindultunk kézenfogva a konyha felé. Persze én majdnem orra estem ( hozom a formám) de elértünk a konyháig. Nem láttam semmit, olyan sötét volt. Odabukdácsoltunk az asztalhoz, de halottuk, hogy valaki jön. Gyorsan megfogtuk a kürtöt és megfújtuk. Liamék jöttek volna éppen le. De pont nem sikerült nekik. A többiek kivánszorogtak a vesztők szobájából és leültek a nappaliba. Mondtuk, hogy lemegyünk a  pincébe, kicsit körbenézünk. Megfogtam Niall kezét és elindultunk lefele a pincébe. Azért a biztonság esetéért fölkapcsoltam a lámpákat, hátha út közbe visszajön az áram, és akkor nem kell a sötétben lennem. Lassan lesétáltunk a pincébe. Átmentünka  garázson és lementünk egy szobába, ahol a régi dolgokat tartjuk. Csak 2 zseblámpánk volt, ezért nem sokat láttunk. Én minden rezzenésnél jobban szorítottam Niall kezét. Szerintem már kiment a vér a kezéből. Kinyitottuk a legalsó fiókot és körbenéztünk az én régi képeim között. Volt olyan, ahol kisbaba voltam vagy amikor már nagyobb. Jókat nevettünk a képeken. Voltak nagyon viccesek és voltak komolyak. Fölmásztam az egyik fotel tetejére és levettem a szekrény tetejéről egy régi férfi kalapot.  Fölraktam a fejemre, megfogtam Niall kezét és leugottam a fotelről. Niall megért engem ezért elnézi a hülyeségeimet. Mint ezt... Hirtelen hallottunk egy nagy kattanást és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése