Akik föliratkoztak♥

2012. július 20., péntek

29. rész

Louival a taxiba egész végig a telónkon csüngtünk: Facebook, Twitter, Youtube. Vicces videókat néztünk, nagyon jó volt. Megállt a taxi az aréna pláza előtt és kiszálltunk. 3 biztonsági őr kísért minket. Louist rögtön megtámadta egy nagyobb lány csoport.. És furcsa módon 2 lány tőlem is kért aláírást. Furcsa érzés, hogy ahova bemegyek rögtön felismernek az emberek. Kiosztottuk az autogrammokat és elindultunk körbenézni. Először egy ruha boltba mentünk be és ott megláttam egy 'i'm hungry' feliratú pólót és azt mondtam, hogy azt most azonnal megveszem. Oké, egy ajándék megvan. Még járkáltunk egy kicsit a plázában sok jó dolgot láttam, de nem olyanokat amiket az én husimhoz illenének. Aztán úgy döntöttem, hogy még 1 boltba bemegyünk utána idehívom Niallt, hogy megnézzünk valami filmet. Az a bolt lehetőleg a legjobb választás volt. Vettem neki, egy hamburger mintájú pénztárcát és egy csoki alakú telefontokot.
-Csak nehogy meg próbálja megenni.- nevetett Louis.
-Szerintem, nem olyan hülye.- mosolyogtam.
Elköszöntem Louistól, mert mennie kellett. Sajnáltam, hogy elmegy , mert nagyon jól éreztem magam. Velem csak a kedvenc biztonsági őröm maradt ott Rob, mert őt kettő kísérte el. Gyorsan előkaptam a telefonom és tárcsázni kezdtem :
-Szia, most végeztem.Gyere ide az arénába itt megvárlak. Találkozzunk a mozi előtt. Mikor érsz ide?
-Szia, fél óra és ott vagyok. Akkor a mozi előtt szia.
-Sziaa.
Elmentem gyorsan megigazítottam a sminkem. Bementem pár boltba és vettem egy cipőt. Telitalpú magassarkú. Átvettem mert ment a ruhámhoz. Úgy mentem a mozi elé. Niall már ott állt, az óráját nézve. Amikor meglátott felcsillant a szeme . Magához húzott, megcsókolt és már indultunk volna megvenni a jegyet, amikor megszólaltam:
-Niall ez a tied. Ezt keresgéltem ma. - nyomtam a kezébe 2 zacskót.
-Köszönöm, de nem kellett volna. Na mehetünk megvenni a jegyet?
-Persze. Mit nézünk?
-Nézzük meg a fekete ruhás nőt. Állítólag jó film.
-Okés.- nézett mélyen a szemembe , megfogta a kezem és elindultunk a jegypénztár felé. Megvettük a két VIP jegyet és beültünk a terembe. Bepakoltunk vagy 10 kiló kaját és leültünk a helyünkre. A film nagyon jó volt de amit Niall művelt közbe az még viccesebb. Egész végig ropogtatott, csámcsogott, szürcsögött, röhögött és visszaszólt a beszólogatóknak. Én is ezt csináltam. Látszik, hogy egy pár vagyunk. A többiek szerint összeillünk. Mondjuk szerintem is. Ugyanolyan hülyék vagyunk és ugyanazokat a hülyeségeket csináljuk.
-Kényelmetlen ez a szék.- mondtam.
 Megfogott egy csomó kaját, megfogta a kezem és leülünk a lépcsőre. Rádöntöttem a fejem a vállára, ő pedig a fejét a fejemre. Úgy ültünk ott a lépcső közepén. Egymásra dőlve, egymás kezét fogva. Amióta megláttam Niallt egy képen, úgy 1 éve, azóta vártam ezt a pillanatot.  Bármit megadtam volna ezért, de igazából semmit se kellett. Nagyon szerencsés vagyok. Sosem akarom elveszíteni Niallt. Vele kár moziba menni, mert nem tudok a filmre koncentrálni, csak rá. Minden álmom valóra vállt. A filmnek vége lett, elindultunk kifelé a teremből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése