Akik föliratkoztak♥

2012. július 17., kedd

25. rész

-Az úgy volt, hogy kicsit többet ittunk mindketten a  kelleténél és én kimentem levegőzni. Harry nagyon kedves volt hozzám, támogatott amikor nem tudtam fölállni. Tényleg, nagyon kedves volt. Akkor abban a pillanatban nem csak barátként tekintettem rá, és láttam, hogy ő sem csak barátnak néz. Így hát megcsókolt. De nem nagyon emlékszünk rá. Persze nagyon megbántuk és ilyen soha többet nem fog előfordulni. Niallal is megbeszéltük. Ennyi.- gyorsan ránéztem Harryre. A szájából kiolvastam egy 'köszönöm'-öt. Végül is megmentettem a nyilvánosság előtt. Nem mondtam el semmit ami utána történt, azt hogy szerelmes belém, a veszekedésünket, és magát az igaz történetet. Mert Harry a barátom, és nagyon szeretem, de mint csak barátot, mert Niallba vagyok szerelmes, és ezt senki sem tudja megváltoztatni.
Az interjú befejeződött. A csapat 2 felé vállt. Az elsőbe Niall és Harry volt, a másodikban pedig mi többiek. Nyomtam egy gyors puszit Niall arcára és megöleltem:
-Jó szórakozást, és ne bántsd.- suttogtam a fülébe.
Mi hazamentünk.Beültünk a kanapéra és filmet néztünk. Estig. Louis mellett ültem film közbe magához húzott a fél kezével és úgy ültünk. Louisnak van barátnője és nekem is fiúm, szóval ez teljesen baráti volt. Mert, hát Louis a legjobb fiú barátom, úgy mint a többiek. Liam, Zayn , Harry, Louis és persze Niall. Nagyon, nagyon szeretem őket. És semmilyen rajongó nem állhat a barátságunk közé. Megnéztünk vagy 5 filmet, mire már éjfél volt. Hallom, hogy nyitódik a bejárati ajtó, mikor már mennék aludni. Niall és Harry jött meg. Rögtön odamentem hozzájuk.
-Na milyen volt?- mosolyogtam. De láttam, hogy valami nincs rendben rajtuk, így hát gyorsan fölkapcsoltam a lámpát. Niall szeme alatt is volt egy monokli. -Úristen, mi történt? - kérdeztem kétségbeesetten.
-Van itthon jég ? -kérdezte Niall. -1 adag kéne, mert kell Harry kezére is.
-Persze hozom, de utána magyarázatot követelek.
Berohantam a konyhába, kivettem a jeget és odavittem a fiúknak. Niall a szemére szorította, Harry pedig a kezére.
-Na, most már valaki tényleg mondjon valamit. Mi történt?- közbe pedig beültünk a nappaliba.
-Hát, az úgy volt, hogy odajött 2 fazon és sértegetni kezdtek téged.-mondta Harry.
-Mi???
-Ocsmány dolgokat mondtak rólad. Nem hagyhatjuk annyiban.-folytatta Niall.
-Verekedtetek?- kérdeztem. -Miattam?
-Igen. - mondták egyszerre.
-De miért? Nem azért mentetek el, hogy velem foglalkozzatok, hanem, hogy Harry leendő barátnőjével.
-Tudjuk, de akkor sem hagytuk, hogy sértegessen téged.
-De ezt nem tehetitek. És mi lesz ha a pasas rátok hívja a rendőrséget?
-Nem fogja nyugi. Már mindent megoldottunk.
-Jó. jó. Menjetek feküdjetek le. Én is mindjárt megyek aludni, csak egy kicsit hadd gondolkozzak.
-Okés. Akkor fönt várlak.- mondta Niall.
Egy 5 percig lent ültem a kanapén, amikor elindultam fölfele. De nem a szobámba mentem be hanem bementem Liamék szobájába.
-Fiúúúk.- és elkezdtem fölkelteni őket.
-Mivaan?-kérdezték fél álomba.
-Légyszi gyertek, csak veletek tudom ezt megbeszélni. Öltözzetek fönt. 5 perc múlva a kapunál találkozunk, ugyanis elmegyünk sétálni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése