Akik föliratkoztak♥

2012. július 13., péntek

9. rész

Gyorsan átöltöztem. Fölvettem egy szürke tornacipőt, egy csőgatyát és egy Lisa Simpsonos pólót. Ez idő alatt a fiúk is átöltöztek. Harry átvett egy alacsony szárú convers-t egy szürke pólót és egy csőgatyát. Liam egy kék inget, alá egy fehét pólót, egy csőfarmert és egy barna supra cipőt. Louis egy kék-fehér csíkos pólót , egy barna gatyát és egy alacsony szárú cipőt. Zayn egy piros dzsekit egy fekete pólóval, fekete csőfarmert és egy piros magas szárú converst. Mint nagyon helyesek voltak de Niall volt a leghelyesebb. Egy piros fullcap sapit, egy fekete pólót, egy szürke-fekete 3/4es gatyát és egy fekete supra cipőt vett föl. Nagyon-nagyon jól állt neki. Bogi pedig egy rövid barna farmert, egy fehér hasig érő pólót alá egy barna trikót és egy barna tornacipőt. Hát így indultunk el. Gyorsan fölhoztuk a gördeszkát és már ki is léptünk a kapun. Lesétáltunk a parkig és én fölszálltam a deszkára, de az idő megtette a hatását, mert rögtön le is estem róla. Vagyis le estem volna, ha Niall nem fogott volna meg. :) Olyan kedves és figyelmes.Egyszerűen tökéletes. A legtökéletesebb. Sötétedésig voltunk lent a parkban. Este 10 körül hazaértünk. Csináltunk szendvicseket és megvacsiztunk,utna Bogi hazament. Átöltöztünk piszibe, még beszélgettünk 1-2 órát és mentünk lefeküdni aludni. Megmondom őszintén, a fiúk mindenhogy helyesek még kialvatlanul, fáradtan, pizsibe is. Ma este megint nem tudtam elaludni ezért fölnyitottam a netbookomat és csak éppen annyira hagytam fönt a fényerőt , amennyire pont láttam a képernyőt. Fölmentem az egyik online bulvár lapra és elkerekedett szemmel olvastam : 'Mégsem singlie Niall Horan ? ' címmel a cikket. A cikk rólam és Niallről szól. Sőt még van egy kép is. Ma csinálta a parkban az egyik paparazzo. A képen az látszik ahogy a parkban vagyunk, én állok a deszkán , Niall mellettem és fogja a kezem, mind ezt hátulról lefotózva. Nagyon tetszett a kép Gyorsan le is töltöttem és beállítottam háttérképemnek a gépemen sőt még a telefonomon is. Aztán a többi hírt olvastam. Nagy megdöbbenésemre Bogival, a One Directionnal és velem van tele a sajtó. Furcsa érzés. Fölmentem Twitterre meg Facebookra és illedelmesen megköszöntem a rosszakaróimnak az illetlen leveleket és kikapcsoltam a gépem. Olyan éjfél körül lehetett amikor eszembe jutott az, hogy ma Louis beszélt Niallel ezért magamra húztam egy zöld New Yorkeres pulcsit és kimentem a szobából. Vagyis nyitottam már az ajtót amikor Niall fordult egyet az ajtó felé és ezt kérdezte :
-Hova mész ilyen későn?
-Csak kimegyek levegőzni. Aludj csak nyugodtan .
Kiléptem a szobaajtón és Niall visszaaludt. Végigmentem a folyosón és megálltam Louis és Harry szobája előtt.. Halkan bekopogtam.
-Louis! Louis!- suttogtam. De nem jött válasz.
Indultam volna vissza a szobába amikor a folyosó végén láttam egy alakot és egy kis pöttyöt ami világított. Megfagyott bennem a vér. Csak álltam egy helybe és hirtelen eszembe jutott a horrorfilm. 'Tuti meg fogok halni, tuti meg fogok halni'- ismételgettem magamban amíg az az alak egyre csak közeledett. Már nagyon közel volt mikor:
-Louis , te vagy az ?
-Igen én. Téged kerestelek.- mondta. Kiderült hogy az az alak Louis volt egy zseblámával a kezébe.
-Én pedig téged. Nagyon megijesztettél.
-Bocsánat.. De nem megyünk ki a kertbe beszélgetni .. Niallról ?
-De. Persze. Menjünk.
Elindultunk kifele a bejárati ajtón...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése