Akik föliratkoztak♥

2012. július 15., vasárnap

22. rész

-Szia.- törölgettem a szemem.
-Szia. Jó a pólód.
-Kösz. Az a gépem?- mutattam a kezére csodálkozva.
-Igen. - mondta teljesen természetesen. Bejött és leült az ágyra. Vagyis inkább az alvó Niallre.
-És miért is van itt?
-Ezt meg kell mutatnom. Amúgy jó a háttérképed.
-Köszi. - és már nyitotta föl a gépemet. Megnyitotta az egyik internetes bulvárlap oldalát. Kikerekedett szemmel figyeltem a nap fő hírét : 'Niall Horan barátnője, megcsalja őt, Harry Styles-al. ' És ott volt 2 kép. Az első az látszik , hogy én és Harry kézen fogva sétálunk .
-Ez akkor volt, amikor Niallal mentünk randira, és az a fekete magassarkú volt rajtam. Harry lekísért , mert nem akarta, hogy leesek a lejtőn, ezért belé kapaszkodtam.
-Oké ezt tudjuk. Ezt még meg lehet magyarázni de a második kép az eléggé nyilvánvaló.
Hát igen. A második képen, a tegnapi csókunk volt Harryvel. Beletúrtam a kezemet a hajamba és Zayn szemébe néztem:
-Szerinted most mit csináljak ?
-Szerintem ? Hagyd, hogy meginterjúvoljanak titeket Harryvel.. De persze Niall is legyen ott veled együtt. Ha egy nagyon szívatós kérdés lenne akkor ő ki tud menteni.
-Oké, de szerinted melyik csatornán? Nem lenne egyszerűbb egy videót csinálni ?
-Nem. Ezt tv-be kell tisztázni. Ott többen látják. És nem mondják majd azt esetleg, hogy félsz a nyilvánosság elé lépni.
-Hát jó, oké. -és ekkor megöleltem Zayn-t . -És köszi a segítséget.
-Nincs mit, de most mennem kell. Otthon találkozunk.
-Oké.
Kiengedtem Zaynt és az alvó Niall mellé ültem az ágyba. De olyan édesen aludt, gondoltam majd később fölébresztem. Gyorsan elmentem megmosakodni és átöltözni. Csináltam neki reggelit , odavittem az ágyhoz. Még mindig aludt. Hogy tud ennyi mindent átaludni ? Na mindegy.
-Niall, Niall! - elkezdtem a hasát bökdösni, de csak átfordult a másik oldalára. - Hoztam kaját.
Erre persze rögtön fölébredt. Na igen. Niall az az ember, aki állandóan eszik. De tényleg mindig. Szerintem a kaja motiválja. Na ez van.
-Köszi.- vette ki a kezemből a tálat.
-Ma meginterjúvolnak minket.
-Interjú???- kerekedtek ki a szemei.
-Hát, ja.
-De hol? Mikor ?
-Magyarország legnagyobb kereskedelmi csatornájánál, ma este. Zayn leszervezte az egészet. De persze angol nyelven, élő, adásba, gyors fordítással. Na kelj föl, még sok teendők van.- vettem ki a kezéből az üres tálcát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése