Akik föliratkoztak♥

2012. július 24., kedd

35. rész

-Szóval ha háborút akartok, akkor háború lesz!- kiáltotta utánunk Harry.
Niallel és Louissal befutottunk a szobámba.
-Bocsánat emberek de most mennünk kell, mert azt hiszem meghalunk. Szasztook!- és gyorsan lecsuktam a netbookom fedelét. Mindenki rohant amerre látott. Mi Niallal elfoglaltuk a sufnit. Kellemeset a hasznossal. Niall rögtön enni kezdett , kihasználta a helyzetet. Halljuk, hogy valaki közeledik. Harry volt az egy vízipisztollyal a kezébe. Gyorsan kimásztunk az ablakon mielőtt még lefröcsköl minket. Lefutottunk a pincébe, megfogtunk egy-egy vízipisztolyt és vízibombát. Gyorsan fölfegyverkeztünk és már teljesen hadkészültségben voltunk amikor kimentünk. Niallal kettéváltunk. Én föllopakodtam és megkerestem Louist. A kezébe nyomtam egy vízipisztolyt.
-Harryvel vigyázz!- mondtam.- Sok szerencsét.
-Neked is. - mosolygott.
Gyorsan átfutottam Liamékhez és nekik is nyomtam a kezükbe egy-egy vízipisztolyt.
-Háború van, sok szerencsét.
Először kicsit furcsán néztek rám, de utána megértették. Megkerestem Zaynt is és őt is felvilágosítottam a helyzetről. Lerohantam az előszobába. Halkan kiléptem az ajtón és körbenéztem. Leugrottam a lépcsőn és egyszer csak meghallok egy hangot:
-Már régóta vártam rád.
Körbenéztem és Harry volt az a falnak támaszkodva. Elkezdtem rohanni de láttam, hogy jön felém. Megkerestem Niallt.
-Vigyááázz, jön Harry.- mondtam.
Niallnak megfogtam a kezét és elrántottam, mert Harry pont őt akarta lelőni.
-Kösz, megmentettél.
-Semmiség, legközelebb figyelj.- nyomtam egy puszit az arcára és ő is nyomott egyet az enyémre amikor valaki megszólalt :
-Emberek. Háború van nem puszinap.
Zayn volt az. Elkezdtünk rohanni de mivel ő jó futó gyorsan beért minket és le is lőtt minket, de egyszer csak Zayn fejére esett egy vízibomba. Liam és Bogi röhögtek a teraszról.
-Na most fussatok. - ordította Zayn és fölrohant a lépcsőn. Bogi és Liam kézen fogva kezdtek rohanni. Én is megfogtam Niall kezét és halkan elindultunk föl a lépcsőn. Berohantunk a kertbe de ott Louis várt ránk 2 vízibombával a kezében és az övére rá volt akasztva a vízipisztoly. Teljesen fel volt fegyverkezve. Eldobta a 2 vízibombát de egyikük sem talált cél.
-Nemtaláált.- ordította oda Niall.
-Azt nem hinném. Nézzetek csak hátra!
Megfordultunk és Harry állt ott. Elkezdett lőni minket de mi elindultunk és felé futottunk és kikerültünk. Befutottunk gyorsan a hátsó kertbe. Már azt hiszem kialakultak a csoportok. Louis, Harry és Zayn . Ők az ellenségeink. Liam és Bogi pedig  a szövetségeseink. Gyorsan előkaptam a telefonomat és fölhívtam Bogit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése