Akik föliratkoztak♥

2012. július 13., péntek

13. rész

Gyorsan fölkaptam a kaputelefont:
-Igen?
-Küldeményt hoztam egy bizonyos Boginak és Emesének. Le kéne jönni és átvenni.
-Rendben egy pillanat és megyek.
Gyorsan átöltöztem és szóltam anyának, hogy majd én átveszem. Lerohantam, aláírtam a papírt és behoztam a csokrokat. Nem néztem meg az üdvözlőkártyákat , hanem inkább sikoltozva fölhívtam Bogit, hogy jöjjön át. Amikor ideért a fiúk még aludtak. Szóval a konyhába csak halkan kellett sikongatnunk. :) Az üdvözlőkártyákon ez a szöveg állt:
'Emese. Nézd meg a gépedet. Szeretettel Niall.'

'Bogi. Nézd meg Emese gépét. Szeretettel Liam.'

Csendben fölrohantunk, gyorsan lehoztuk a gépem és fölnyitottuk a fedelét. Hirtelen egy üzenet villogott:
'Gyertek az Aréna Plázába délután 2-re. Egy kocsi fél 2-kor a házad előtt lesz. Szeretettel Niall és Liam.'
Szóval ezért kérte el Niall tegnap este a gépet. Cseles. Bogival nem tudjuk mire számítsunk. Nagyon izgultunk. Nem tudjuk, hogy mit vegyünk föl, de van még időnk ezt eldönteni. Elmentünk gyorsan hajat mostunk. Már szárítottuk volna a hajunkat amikor megint csöngettek. Még egy futár. Gyorsan lementem (persze vizes hajjal) és átvettem a csomagot. Láttam pár vaku villanását, tuti hogy lefotóztak, de nem érdekelt, mert úgy érzem ez lesz életem egyik legjobb napja. Fölhoztam a 2 dobozt. Az egyikre 'Boginak' a másikra 'Emesének' volt írva. Gyorsan kibontottuk , még 1 levél volt benne és egy másik doboz. A levélben ez állt :
'Szeretném, ha ezt vennéd föl ma délután. xoxo Niall' . És Bogi is kapott egy ugyan ilyen levelet Liamtól. A dobozokat nagy izgalommal bontottuk ki. Én kaptam egy gyönyörű rövid ruhát, egy hozzá illő fekete magassarkút, egy gyönyörű nyakláncot és egy fekete kardigánt. Egyszerűen mesés. Bogi egy térdig érő ruhát kapott, aminek ilyen leírhatatlanul szép színe volt. egy magas, telitalpú cipőt és egy barna bőrdzsekit. Ugráltunk örömünkbe ,talán hangosabbak voltunk egy kicsit de anya ránk szólt, hogy ne ébresszük föl a többieket.  Ekkor lejött Louis, köszönt anyának és megkérdezte, hogy minek örülünk annyira. Elmeséltük az egész sztorit erre Lou átváltott a visongós tinilány hangra, elkezdett ugrálni és rázta a kezét:
-Juuuuuuj. de örülöööööök,- és ekkor komolyabb hangnembe váltott- de én már tudtam. Meg az összes fiú. És tudjátok mit?- mosolygott - Nagyon drukkolok nektek Niallel. És Bogi neked meg Liammel.
-Köszönjük.- örültünk teljes szívünkből. De úgy, ahogy még soha.
Uramisten. 14 éves vagyok és most lesz az első randim ráadásul egy világsztárral , akibe fülig szerelmes vagyok és talán ő is belém. Igen, talán ő az akit a világon mindennél jobban szeretek. Ekkor lejöttek a többiek : Zayn és Harry is.
-Jó reggelt Anna néni! (így hívják az anyukámat.) Mi a helyzet? - kérdezte Zayn.
-Már tudjuk.- válaszoltuk. Ekkor Harry és Zayn is megöleltek minket.
 Hamarosan közeledett a 2 óra... Fölkaptuk a ruhát és a sminket.Egy, a ruhához illő kis táskát és már indultunk is, mert megérkezett a 2 csodálatosan szép limuzin értünk.
-FIÚÚK! A kaja a hűtőbe, a videójáték a tv előtt, a medencét megtaláljátok és ha kiürítitek a hűtőt szóljatok anyának! Még nem tudjuk mikor jövünk.- köszöntem el tőlük. Lesiettünk a kapuhoz, elköszöntünk egymástól és már szálltunk is be a limuzinba. Persze egész kocsi út alatt telefonon beszélgettünk, mert nem tudtuk, hogy mire számíthatunk.És akkor hirtelen leállt a kocsi motorja, kiszálltunk és.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése