Akik föliratkoztak♥

2012. július 19., csütörtök

26. rész

És már mentem ki az ajtón.
-Ez a csaj őrült.- mondta Liam.
-Hallom ám.- mondtam.
-És jó a füle...- nevetett Zayn.
5 perc múlva lent álltam a megbeszélt helyen. De nem jöttek, csak 10 perc múlva.
-Bocs, Zaynnek meg kellett csinálnia a haját. - forgatta a szemét Liam erre Zayn vállba ütötte.
-Akkor mehetünk? - néztem rájuk mosolyogva.
-Persze. Tökéletes az idő egy sétára. Jobb alkalmat nem is találhattál volna.- mondta Zayn ásítozva.
-Na ne legyetek kislányok. Féltek kimenni a parkba?
-Neeem.- mondták egyszerre.
-Jó, mert én igen. - és kirázott a hideg.- De most már mindegy.
-Figyelj, nem lesz semmi baj. Itt vagyunk veled. - nyugtatott meg. Furcsa, hogy én akarok kimenni és akkor én félek. De nembaj, mert már úton voltunk.
-De tényleg bocsi, hogy kirángattalak titeket. De ezt csak veletek tudom megbeszélni, mert ezt most nem Louval szerettem volna...
-Hát, most már itt vagyunk, mondjad.
-Hát jó. Szóval tudjátok ma Harry és Niall elmentek Harrynek csajt találni. De nem csajjal jöttek haza hanem monoklival. - láttam, hogy kikerekedett szemmel néznek. - Mert, ugyanis összeverekedtek egy bandával , mert sértegettek engem. Most nem tudom mit gondoljak. Szeretem Niallt de szerintem tönkreteszem. Mostanában egyre kevesebbet eszik, és verekszik. Nem hiányzott neki ez a monokli. És Harryt sem értem. Neki is mire volt ez jó? Akkor is Niall lesz a barátom, hogyha eltöri a lábát miattam. Mondjuk ne tegye ezt , de akkor is. Engem nem kell megvédeni. Csak akkor hogyha fizikailag akarnak bántani. Kit érdekel mit gondolnak róla azok az emberek akiket soha nem is ismertem? Mert engem nem...
-Figyelj. Mindketten nagyon szeretnek. El sem tudod képzelni mennyire.
-Igen, én ezt tudom de....
-Hagynád, hogy végigmondjam?- vágott a szavamba Zayn.
-Persze...
-Szóval bármit megtesznek érted, csak mert szeretnek. Lehet, hogy egyikük szerelme viszonzatlan de akkor is szeret, és nem hagyják, hogy a hátad mögött is de kárt tegyenek a becsületedben. Harry csak ezzel fejezheti ki a szeretetét. Bármilyen primitív módon is. De most gondolj bele. Képzeld el, hogy nem jársz Niallel. Ez az egész meg sem történt. Szóval, nagyon tetszik neked egy fiú, de ő mással jár. De tudja, hogy tetszel neki, és imponálni akarsz neki. Persze, mélyen belül azt szeretnéd, hogy szakítsanak de mindennél jobban örülsz annak, hogy ők boldogok. Vagyis annak, hogy a fiú boldog. Ezért az is megeshet, hogy Niall és Harry kapcsolata megromlik. Ezért kell programokat csinálniuk. Csak kettőjüknek. Mert neked sem esne jól hogyha azt a fiút állandóan a barátnőjével lásd együtt, amikor közös programotok van. Tudom, te mindig mindenkire figyelsz de akkor is. Niallel mindig több időt fogsz tölteni mint Harryvel. Ezért nektek is kell külön találkoznotok. De viszont te sosem mehetsz el Harryval barátnőt keresni, mert akkor minden lányt csak hozzád hasonlítana és persze, hogy nem találna jobbat. Én is nagyon szeretem Bogit és sose találnék nála jobbat. Ezt meg kell értened. De sajnos Niallel se mehet el csajozni, mert az is csak téged juttatná eszébe.
-Persze értem. De Harry olyan aranyos. Olyan mintha a fiam lenne, már annyira kell vigyáznom rá. Nem engedhetem, hogy még több kárt tegyen magában. Nem ér annyit az egész. - ekkor éreztem, hogy a zsebemben rezeg a telefon. Niall hív...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése