Akik föliratkoztak♥

2012. július 26., csütörtök

41. rész

Mivel volt 5 percünk amíg még senki sem eshetett ki, addig elfoglaltuk a helyünket. Niallal a pince lejáratánál kerestünk helyet. Ott jó volt nekünk, mert ott egy ajtó és így nem látnak minket, de mi halljuk, hogyha valaki a konyhába akar menni. Így gyorsan kiejtjük az embereket. Leültünk a lépcsőre és elkezdtünk beszélgetni suttogva.
-Még mindig nem tudom elképzelni, hogy a híres Niall Horan pont engem választ a több 10 millió rajongó csaj közül.
-Még mindig nem tudom elhinni, hogy egy ilyen jó csaj, mint Te engem válassz. Sose gondoltam, hogy pont egy koncerten fogok találkozni a leendő barátnőmmel. - mosolygott.
-Niall, kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Ki volt az előző barátnőd?
-Még egy lány, mielött híres lettem. De szakítottam vele , mert a karrieremre kellett koncentrálnom.
-Értem.
-Miért, neked ki volt az előző fiúd?
-Hát, nem volt még fiú. Vagyis volt, de az nem számítható annak. 2 napig jártunk, utána szakítottam vele, mert csak facebookon beszéltünk.
-Értem. És ugye mi sokáig együtt leszünk?
-Örökké. - suttogtam.- De csak ha te is így gondolod.
-Sosem szerettem volna ennél jobban valamit. Nagyon szeretlek.
-Én is téged. - Erre megcsókoltam. Hosszasan.
Hirtelen elhúzódtam.
-Psszt!!! Valaki jön!!- suttogtam.
Kinéztem a kulcslyukon és Zayn settenkedett le. Hiperszupergyorsan kinyitottam az ajtót és azt mondtam :
-Látlak Zayn!!!!
-Basszus. Kiestem. - mondta szomorúan Zayn. - Hova kell mennem?
-A vendégszobába és csukd magadra az ajtót. És meg ne merj szólalni . Ne mond el senkinek a hollétünket.- mondtam suttogva de közbe nevettem. - Ja, és ordíts föl, hogy kiestél. Louis biztos örülni fog.
Gyorsan visszacsuktam az ajtót és leültem Niall ölébe.
-Na hol is tartottunk?- kérdeztem.
-Ott, hogy kiejtjük a többieket és nyerünk. - mondta suttogva.
-De most őszintén, Niall, miért pont engem választottál?
(folytatás a következő részben:) Holnap hozom:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése