Akik föliratkoztak♥

2012. július 12., csütörtök

2.rész

Gyorsan kihúztam a telefonomat a töltőből és fölvettem.
-Halló.- szóltam bele megszeppenve.
-Szia. Te vagy Emese?-kérdezte az ismeretlen hang.
-Igen , én vagyok. Miért, ki kérdezi ?
-Én vagyok Zoé, a magyarországi, One Direction turné szervezője. Azért kereslek mert Te csináltál tegnap képet a fiúkkal, egy bizonyos Bogival?
-Igen, Én. Történt valami?
-Igen történt. Tegnap éjszaka a fiúk gépe meghibásodott.Egy hét mire biztonságosan föl tudnak szállni. Addig Magyarországon kell tartózkodniuk. De úgy döntöttek nem akarnak szállodába menni, hanem az egyik rajongójuk házába szeretnének beköltözni és megismerni a magyar kultúrát. A fiúk hozzád ragaszkodnak a legjobban. Van esetleg szálláslehetőség számukra a házatokban ?
-Ugye most nem szívatnak ?- megdöbbentem.
-Nem, ez teljesen komoly.
-Persze hogy van. De miért pont Én? Miért p-p-pont hozzám.? - dadogtam izgalmamba.
- Te voltál a legszimpatikusabb számukra.
- De én nem tudok angolul, sose tudtam.
-Ezzel nincs probléma. Egy tolmács segíteni fog neked napi 24 órában.
- Értem. De ez most tényleg igaz ?
-Igen. Tényleg.
-És mikor fognak jönni a fiúk??
- Két óra múlva ott lesznek. Már csak a címed szükséges.
Bediktáltam a várost, az utcát és a házszámot meg azt, hogy hogyan talál ide a sofőr. Gyorsan fölhívtam a barátnőimet. Visítva közöltem velük a dolgot, de senkinek nem engedtem hogy átjöjjön mikor a fiúk ideérnek, csak a legjobb barátnőmnek, Boginak.
-ANYUUUUU!-visítottam föl az emeletre. - az a híres fiúbanda , tudod akit szeretünk itt fog lakni egy hétreeee.
-Tényleg ? Juuj de jóó. Most pont van hely mert ott a vendégszoba meg a nővéred szobája meg majd valaki a te szobádba fog aludni a vendégágyon. Eldöntötted már ki lesz az ? - hát igen. ezt szeretem az anyukámba , hogy megértő és fiatalos.
- Igeeen. Már eldöntöttem.
- Akkor jó. És mikorra jönnek?
-Két óra és itt lesznek.
-Két óra? Akkor gyorsan hozzuk a takarítószereket. Bogi gyere, te is segíts.- rohant le anyu a lépcsőn és a kezünkbe nyomott egy alaktörlő rongyot és egy porszívót.- Gyorsaaan. 1-2 sietnii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése