Akik föliratkoztak♥

2012. július 13., péntek

15. rész

Emese szemszöge : 
Bogi amikor letette a telefont, mert megérkezett, gyorsan kikapcsoltam én is, hogy nehogy valaki megtudja zavarni a tökéletes napomat. Az én limuzinom a parkolóban állt meg valamiért. Kicsit furcsálltam ,de amikor kiszálltam a kocsiból a nagy semmi várt. A limuzin elhajtott. Ott álltam a sötétbe. Illetve az egyik sarok mögül fényt láttam. A vaksi sötétbe odabukdácsoltam és gyönyörű látvány fogadott. Tiszta sötét volt csak a gyertyákból kiépített út világította be a parkolót. Az út kacskaringós volt. Az egyik saroktól a másik sarkon át, a harmadik sarokhoz vezetett. És az út végén Niall állt egy szép öltönyben, egy szál fehér rózsával a kezében. Nagyon romantikus volt, azt a látványt sosem fogom elfelejteni.
-Szia. - nyomtam egy puszit az arcára és megöleltem.
-Szia. - ő is adott egy puszit .és viszonozta az ölelésem.
-Ez gyönyörű.
-Olyan , amilyen te vagy. - erre elpirultam,ezt észrevette és megint megölelt.
-És merre megyünk?
-Az egész aréna csak a miénk. És Liaméké de velük nem fogunk találkozni.Megígérem.
-Szerintem először csak beszélgessünk. Járkáljunk.
-Ahogy szeretnéd.
Fölmentünk a parkolóból. És csak járkáltunk a plázában a kezemben a rózsával. Nagyon szép volt. Csak 1-1 lámpa égett.. A félhomályban sétáltunk és beszélgettünk. Nagyon-nagyon jó volt. Utána beültünk egy étterembe. Sok kaját rendeltünk. Megpróbáltuk megetetni egymást, de inkább csak egymás arcára kentük. Gyorsan kiszaladtam a mosdóba letörölni az ételt. Féltem visszamenni, mert nem tudom, pontosan mit is érez, de nagy nehezen visszamentem. És ő olyan szépen mosolygott mint, még senki soha. Nagyon szerelmes vagyok Niallba. Nagyon nagyon nagyon nagyon szeretem. Mindennél jobban. A kaja nagyon finom volt. De nem a kaja érdekelt, hanem Niall, hogy ott van velem és ezt az egészet nekem szervezte. Egy átlagos 14 éves lány vagyok, sose gondoltam volna , hogy egy világsztárral fogok randizni.Nagyon szerencsés vagyok. Mikor már 2 óráig sétáltunk , kiugrott belőlem egy kérdés:
-Nem akarunk egy filmet nézni ?
-Remek ötlet. Mihez van kedved szépségem?-'szépségem'?! Én?!
-Valami horrort. Mondjuk a 'Paranormal Activity 3'-at.
-Azt ugye tudod, hogy az nagyon félelmetes?
-Nem baj, ha itt vagy velem.- mosolyogtam és magához húzott fél kézzel és nyomott egy puszit az arcomra. Sehol máshol nem akartam lenni, csak vele.Szereztünk tömérdek mennyiségű popcornt és üdcsit, és beültünk a moziterembe. A film nagyon félelmetes volt. Alig mertem elvenni a kezem a szemem elől , de Niall ezt látta, megölelt, magához húzott és nyomott egy puszit az arcomra. Na onnantól már nem féltem. Egyszerűen csak nagyon jó volt. Popcornal dobáltuk egymást és beleittunk a másik üdítőjébe. Kimentünk a moziteremből. Niall megragadta a kezem:
-Gyere, mutatok valamit.
Összekulcsoltuk a kezünket. Ő vezetett én meg csak mentem utána. Egyszer csak kinyitotta az ajtót előttem és gyönyörű látvány fogadott. Gyertyák mindenhol, egy földre leterített takaró és egy nagy takaró a hátunkra kettőnknek. Lehetett vagy este 10óra amikor leültünk, magához húzott, betakarta a hátunkat és csak beszélgettünk. Mindenről. De tényleg. És az egyik pillanatban arra eszméltem föl, hogy átfogja a derekam, magához húz, és megcsókol. Úristen. Valóra vállt egy álmom. Az első csókom az igazi szerelmemmel történt. Jobb emberrel nem is lehetett volna. Aztán még egyszer megcsókolt, és még egyszer.
-Várj, mi most járunk?-toltam el magamtól.
-Csak akkor ha szeretnéd.-nézett mélyen a szembe.
-Soha nem akartam ennél jobban semmit.-ekkor még egyszer megcsókolt. Tökéletes pillanat.
-Már éjfél van. Nem kéne hazamennünk? -kérdeztem.
-De, igazad van. Menjünk.-mosolygott és elindultunk a kocsi felé. Ott állt ahol kiszálltam belőle. Már nagyon fájt a lábam, ezért levettem a magassarkút. Niall rögtön fölajánlotta a fekete supra cipőjét. El is fogadtam. Egy igazi úriember és nagyon szeretem. Mindennél jobban. A kocsiban nagyon sokat beszélgettünk. Többször megcsókolt. A legjobb nap a világon. Volt vagy hajnali 1 óra mire hazaértünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése