Akik föliratkoztak♥

2012. július 20., péntek

28. rész

A víz nagyon kellemes volt. Olyan megnyugtató volt mellette ülni.
-Figyelj Niall. Eszembe jutott amit Harry mondott a bowlingterem előtt. Tudom ami után... Na mindegy. Azt mondta, hogy nem te akartál idejönni, hanem ő. Ez igaz?
-Nem úgy volt ahogy beállítja. A koncert után, amikor szóltak, hogy nem működik a repülő rögtön elhatároztuk, hogy egy rajongónál szeretnénk szállást kapni. Idáig, mindannyian egyet értettünk, egyedül én nem. Nem szerettem volna, valami, sikoltozós, hisztis, őrült rajongóhoz menni, aki egész héten csak a nyakunkon lógna, az ismerőseivel és egy perc nyugtot sem hagyna. De aztán eszembe jutott az amikor megláttalak a koncerten az egyik szám közben. Rögtön fölvetettem az ötletet, hogy akkor ide jöjjünk. De mivel Harry már akkor szerelmes volt beléd, a koncert és a kép készítés közbe, ezért ő mondta, hogy igen, biztos ide kell jönnünk, mert ő megőrül ha nem láthat még egyszer. Persze Louis meg a többiek rögtön mondták, hogy mivel Harry a legfiatalabb neki van a legtöbb esélye nálad, mert ő van a korodhoz a legközelebb. De Liam azt mondta, hogy Te valaki mást néztél . Ő tudta, hogy kit de nem mondta el ... először. Utána meg kinyögte, hogy engem. És ez bebizonyosodott amikor a kép készült és csak nekem adtál puszit. Hát elgondolkoztam és én is arra jutottam, hogy milyen jó lenne idejönni. Persze el is gondolkoztam rajtad. Nagyon szép lány vagy és kedves. Erre az első napon jöttem rá, de a biztos pont az volt amikor a parkban gördeszkázni mentünk. Akkor már eldöntöttem mit akarok. Szegény Harrynek nem volt túl sok esélye. Ezt tudta. De neki az a bowling este tett be nagyon. Kicsit többet ivott és rátört az őszinteségi roham.
-Igen, ezzel most a még fel nem tett kérdéseimre is válaszoltál.- nevettem.
Nagyon jó volt ott ülni mellette.
-Nem megyünk be wii-zni? Még a többiek úgy is alszanak. Anyukád meg most ment el dolgozni vagy valami ilyesmit mondott.
-De, bemehetünk.
Gyorsan átöltöztünk és elkezdtünk játszani. Először teniszeztünk utána bowling aztán pedig jött a többi. Nem foglalkoztunk azzal, hogy ki nyert vagy ki veszített egyszerűen csak jól érzetük magunkat.
-Figyelj Niall. Ma Louissal elmegyünk a plázába. Te addig maradj itthon a többiekkel. Utána pedig elmehetnénk moziba. - mosolyogtam.
-Okés, addig döntsd el , hogy mit szeretnél megnézni.
-Szerintem döntsd el te. Na hallom, hogy jönnek le a többiek. Szólok Louisnak, hogy hamarosan indulhatunk.
Fölmentem, Louis éppen jött ki a szobájukból.
-Figyelj, Louis. Ma el akarok menni Niallnek valami ajándékot keresni , de nem tudom mit szeretne. Esetleg elkísérnél?
-Persze. Mikor indulunk?
-Szerintem akár most is.
Hívtunk egy taxit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése