Akik föliratkoztak♥

2012. július 29., vasárnap

44. rész

Visszajött az áram. Fönntről hallottunk egy harsány 'éljent' és elindutunk mi is fölfele. Persze a kalapot nem voltam hajlandó levenni, mert tetszett. Leültünk a nappaliba. Először kicsit furán néztek rám, de aztán csak megvonták a vállukat és rámhagyták. Lassan mindenki elkezdett fölfele szivárogni. A végére máár csak én és Niall maradtunk.
-Nem nézünk meg egy filmet?
-De. Jack és Jill?
-Okés. Hozom a dvd-t. Addig te rakj be a mikróba egy zacskó popcornt.
5 perc múlva leültünk filmet nézni. Körübelül a film negyedénél elfogyott a popcorn , szóval kimentem csinálni még egy adagot. A film alatt elfogyasztottunk 3 zacskó popcornt. Mikor vége lett a filmnek elpakoltam a cuccokat és közbe beszélgettünk Niallel.
-Szerintem ez borzalmas film.
-Igaz. Ennél roszabbat nem láttam.-viccelődtünk.
-Szerintem menjünk aludni. A holnap nehéz nap lesz.
-Miért is?
-Majd meglátod. - mondtam.
A fiúkat reggel egy kicsit megvicceljük Bogival. Fölmentünk de akkor már mindenki aludt. Éjfél volt, mire elaludtunk. Aludtam 3 órát, de valamiért fölébredtem. Nem akartam fölébreszteni Niallt (még) ezért úgy döntöttem, hogy lemegyek és előkészítem amit kell. Igaz, még volt egy órám, de akkor nehezebben tudnék fölkelni. Lementem a pincébe és fölhoztam a cuccokat, utána leültem a konyhába enni. Bekapcsoltam a tévét és végre magyar nyelven nézhettem tévét. Éppen a 'Jim szerint a világ' ment , amikor csörgött az ébresztőórám. Fölmentem Bogihoz és halkan fölébresztettem. Lehívtam a nappaliba.
-Nekem nincs szivem fölébreszteni őket. - mondtam.
-Nekem sincsen. De akkor mit csinálljunk?
-Szerintem ma menjünk el ketten valahova. Olyan rég voltunk valahol...
-Csajos nap?
-Csajos nap.
Fölmentünk a netre és elterveztük a napot. Először elmegyünk moziba utána meg vásárolunk és egyszerűen jól érezzük magunkat ahogy a legjobb barátnők szokták. Még nagyon reggel volt, ezért úgy döntöttünk, hogy elmegyünk sétálni. Fölvettem egy halvány narancssárga bő pulcsit, egy fekete shortot és egy halvány narancssárga vans cipőt ami megy a pulcsihoz. Bogi egy kék fölsőt, egy fehér shortot és egy kék tornacipőt vett föl. Írtunk egy levelet a fiúknak, hogy elmentünk és már indultunk is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése