Akik föliratkoztak♥

2012. július 24., kedd

33. rész

Lementem vissza a nappaliba, de már nem Niall és Zayn játszott, hanem Louis és Bogi. Leültem Niall mellé, magához húzott fél kézzel és úgy néztük tovább a játékot. Egy kis idő múlva Harry is le botorkált. Bement a konyhába, hozott be kaját és leült az egyik fotelba. Már mindenkinek megvan rutinosan a helye.
-Szerintem ma ne menjünk sehova. Maradjunk itthon. Olyan jó most egy kicsit pihenni.- mondta Liam.
-Szerintem is.- mondta Louis.
-Dettó.- mondta Harry.
És a többiek is sorjában mondtak igent az ötletre. Szerintem is jó lenne most egy kicsit pihenni. Furcsa, hogy már mennyire jól tudok angolul. Sőt, sokkal jobban mint németül. Lehet, hogy át kéne iratkoznom a suliban németről angolra. Majd elintézem. De nem ma. Ma pihenős nap van. Fölmentem átöltözni, mert még pizsiben voltam. Fölvettem egy egy laza sötétkék pólót, amin egy Hello Kitty van, dioptria nélküli szemüvegben, és egy barna sort nadrágot. Lementem és leültem a helyemre. Niall éppen evett valamit, (mint mindig :) ) és az arcomba nyomta a zacskót.
-Kérsz?- mosolygott.
-Aha. - belemarkoltam a zacskóba.
Louis és Bogi kifáradtak ezért más jött a játékba. Én rögtön jelentkeztem, hogy megyek. Liammal kellett játszanom. Mindig ő nyert, de ez nem zavart, mert jó volt. Jól éreztem magamat és azt hiszem ő is. Negyed óráig játszottunk utána meguntuk. Mivel pont páratlanul voltunk, ezért lehívtam Dórit is. Ő következett Harryvel. ikőzben játszottak, behoztam egy kis nasit a nappaliba. Fél óra múlva befejeztük a játékot.
-Szerintem játszunk 'amerikából jöttem'-et.- vetette föl az ötletet Bogi.
-Ja, ez nem is rossz ötlet. Kezdek.- mondta Louis.
Fölállt, odasétált a nappali közepére. Elkezdett mutogatni.
-Pék. - ordította Liam.
-Nem.- mondta Louis.
-Akkor utcasöprő.- mondta Zayn.
-Az sem.
-Akkor híradós.- mondta Niall.
-Eltaláltad. Te jössz.
Niall fölállt és odasétált a nappali közepére és elkezdett mutogatni. Egyszerű volt.
-Gitáros.- mondtam.
-Ennyire könnyű volt? - nevetett. - Na mindegy , te jössz.
Helyet cseréltünk Niallel. Elgondolkoztam és elkezdtem mutogatni. Lehet, egy kicsit nehezet találtam ki, mert először mindenki csak bámult, de fél perc után Bogi rögtön tudta a megoldást.
-Diabolós.- mondta.
-Eltaláltad , te jössz.
-Vááárjatook. Mi az a Diabolo?- kérdezte Louis és Zayn.
-Ja, mi az? - kérdezték a többiek.
-Az egy játék. Várjatok, bemutatom. - fölszaladtam a diabolómért és tartottam egy kis bemutatót. A végén meghajoltam és megtapsoltak. De most már tényleg a Bogi jött..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése