Akik föliratkoztak♥

2012. július 14., szombat

20. rész

Már mindenki itt volt. Bogi mellettem ült, mellette Liam. A másik oldalamon pedig Niall. Bogival gyorsan elmeséltük a napunkat egymásnak. Ők Liammel vásárolni voltak, és megtámadta őket egy csapat rajongó. Direkt ilyen fura ruhákat vettek föl, hogy ne ismerjék föl őket. Csináltak képeket, ha az életemen múlt volna, akkor se jöttem volna rá, hogy ők azok. Nagyon vicces képek készültek. Miután nevetgéltünk, meg rendeltünk még pár italt, és elkezdtünk játszani. Először Loui gurított. Tarolt. Persze. Utána Liam, Bogi, Harry, Niall és Én. Bogin és rajtam kívül persze mindenki tarolt. Csak mi bénáztunk de attól függetlenül nagyon jól éreztük magunkat. A bowling felére mindenkibe legurult pár ital. Harry volt az aki a legtöbbet ivott. A sötétségtől kicsit rosszul lettem.
-Figyeljetek, kimegyek kicsit levegőzöm.
-Menjek veled édes? - kérdezte Niall.
-Nem, nem kell. Most egy kicsit csak levegőzök.
És elindultam kifele. Leültem az ajtó elötti lépcsőre, és csak gondolkoztam. Legtöbbször eszembe jutott Niall és, hogy mennyire szeretem. De elgondolkoztam azon , hogy Harrynek miért nincsen barátnője. 3 napja itt van. Én ezalatt összejöttem Niallel, Bogi pedig Liammel.Ő miért nem talál Magyarországon, egy barátnőt ? Több mint 1 millió tinilány van érte oda. Csak Magyarországon. Szegény. Sajnálom őt. Remélem, hamarosan megtalálja az igazit. De itt az emlegetett szamár.
-Szia.- ült le mellém Harry.
-Szia. Mit csinálsz itt?- kérdeztem.
-Semmit. Csak kijöttem hozzád beszélgetni.
-Aha, értem. Niall még bent van ?
-Igen. Bent beszélget Louissal.
-Na, az jó.- mondtam, de láttam rajta, hogy sokat ivott.- És mizujs veled ? Hogy ment a csajozás ?
-Hát nem túl jól. Mert már tudom, hogy kivel szeretnék járni. De azt hiszem ő nem szeret viszont.
-Figyelj, szerintem ő is arra vár, hogy lépj. Csak mond el neki, hogy mit érzel. De figyelj, egy kicsit fázom. Azt hiszem bemegyek. - és már álltam föl, de Harry megragadta a kezem, és ő is fölállt.
-Te vagy az akit szeretek. Nem Niall akart idejönni, hanem én. A koncert óta szerelmes vagyok beléd. Az első pillanat óta. Ma Louis és Zayn azért vittek el csajozni, hogy kiverjenek a fejemből de nem ment nekik. Emese sz-e-r-e-t-l-e-k. - szótagolta, hogy megértsem. A kezemet még mindig fogta.
-Figyelj Harry, csak a pia beszél belőled. Holnapra ezt majd elfelejted.
-Szerintem, biztos, hogy csak a pia beszél belőlem. Mert a pia nélkül nem mertem volna elmondani. Soha.
-Figyelj, aranyos vagy. De nekem barátom van. Akit mindennél jobban szeretek. Ezt tudod.
De akkor olyan dolog történt, amit soha, de soha de soha nem néztem volna ki Harryből. Magához húzott és megcsókolt. Gyorsan elhúztam a fejem, de ő falhoz nyomott. Még egyszer megcsókolt. Én rögtön elhúztam a fejem.
- Hideg van idekint, hoztam egy pulcsit.- és abban a pillanatban kiesett a pulcsi a kezéből.
-Figyelj Niall . Hadd magyarázzam meg. -néztem rá könnyes szemmel.
-Ezen mit kell megmagyarázni ? Láttam amit láttam. És én most azonnal elmegyek. Szia. - fogott egy taxit. Sírva fakadtam. Harry átölelt de én kihúztam magam a kezeiből és hazarohantam. Louis futott utánam.
-Figyelj Emese, várj. !!- ordította utánam. De én csak futottam. Hazaérve aztán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése