Akik föliratkoztak♥

2012. július 12., csütörtök

6. rész

Amikor azon gondolkoztam, hogy elkezdődött , hivatalosan az első nap a One Directononnal. Nagyon szerencsésnek éreztem magam, de még mindig nem tudom, hogy miért pont engem választottak. Gyorsan fölkeltettem anyát, hogy csináljon egy nagyon nagy adag gofrit. Mire készen lettünk , addigra a reggeli is. Bogi reggeli után egy fél órával esett be.
-Bocs a késésért. - mondta.
Láttam az arcán, hogy előző éjszaka ő sem aludt túl sokat, de már angolul beszélt. Azt hiszem, tudom mit csinált az éjszaka; ő is az angol szótárat forgatta. Már majdnem profin beszél. Furcsa, hogy milyen gyorsan "megtanultunk" angolul. Reggeli után, arra gondoltunk, hogy el kéne menni körbenézni. Nem a városban, hanem Budapesten. Hívtunk egy taxit. Mondtam anyának, majd délután jövünk. Bemenntünk a belvárosba ahol csak sétálgattunk az utcán. Persze megérkeztek, az őrült jajongók és a paparazzik. Azt hiszem rá kerültünk pár képre Bogival. Tuti sárgulni fognak az irigységtől.a rajongók, ha ezt meglátják. Őrületes, mire képesek, hogy láthassák a kedvenc bandájukat. Szerencse az őrök sose hagytak minket egyedül, mert különben széttéptek volna minket. Beültünk egy mekibe kajálni. Jó volt, mert rajtunk kívül nem engedtek be senkit. A fiúk csomó kaját rendeltek, de Niall a legtöbbet. Sose értettem , hogy hogy fér bele annyi kaja és ráadásul nem is kövér. Sőt, nagyon is kigyúrt. Nagyon jó volt a hangulat. Nyár, One Direction. Mi jobbat kívánhat még az ember ?Mielőtt indultunk volna, Bogival elmentünk a  mosdóba megigazítani a hajunkat. Gondolom,ez alatt a pár perc alatt a fiúk kitárgyaltak minket, mert eléggé furán néztek ránk, amikor visszamentünk hozzájuk. De olyan jó értelembe furán: mosolyogtak és csillogott a szemük.
-Indulhatunk ? - kérdeztem.
-Oké, de hova? - kérdezte Niall.
- Hát... Hova szeretnétek ??
-Menjünk haza. - válaszolta nyugodtan, de viszont iszonyúan aranyosan. Azt hiszem, el is pirultam kicsit, amikor rám nézett. Hívtunk egy taxit, és egyenes irányba hazamentünk. A fiúk rögtön kidőltek, ki ki a maga ágyába, vagy esetleg máséba. Most teljesen mindegy volt, hogy hova, mert alig aludtak éjszaka. Bogi átverekedte magát a rajongótáboron és hazament, a  fiúk pedig aludtak kivéve Lout és Niallt. Az utóbbit megértem , hogy miért nem aludt. De Lout nem.. Ő egész éjszaka fönt volt. Én gyorsan felnyitottam a netbookomat és fölmentem Twittere meg Facebookra. Fél szemmel pont láttam az ablakból, hogy Niall és Louis kint ülnek az udvaron a medence melett. A macska persze rögtön felugrott melléjük. Olyan édes volt, amikor Niall simogatta a macskát. Ezt a pillanatot sosem fogom elfelejteni, mondjuk a többit se. Láttam ahogy néha nevetnek, néha pedig Niall elpirul vagy nagyon zavarba jön. Lehet, hogy...? Biztos nem. De talán mégis ... Lehet hogy Louis betartja amit reggel megígért? Beszél Niallel ? De most ? Neeem. Biztos nem. Vagy lehet ? Nemhiszem. - Ilyen gondolatok keringtek a fejemben. Megdöbbenve olvastam amiket írtak rólam egyes közösségi oldalakon. A kiírások 98%-a szidott, gyűlölt, utált, fenyegetett. Őszintén megmondom, kicsit megijedtem.. De a furcsa az pont azután volt, ami után Niall és Louis bejött...   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése